City break . Paris

Paris e orașul meu de suflet. Nu mă întreba de ce. N-aș putea explica asta concret. Mi-am dorit să merg într-un city break să mă destind puțin. Să văd lucruri noi. Nu putea fi altundeva decât în Franța.

Prima și prima dată m-am îndrăgostit de limba franceză. Vorbeam  franceză mai mult decât cea natală la un moment dat. Chiar dacă la început mi s-a părut dificil și uram fiecare oră mi-a prins foarte bine.

O poză a fost ceea ce m-a determinat să plec într-un city break. Era o prietenă plecată pe undeva, nici nu mai știu unde. Atunci mi-am zis: Bine … toată lumea pleacă și eu niciodată. Eu care muncesc atât de mult, care iubesc locurile noi și n-am fost de atât de mult timp undeva. Tot stau să merg cu alte persoane care nu au timp niciodată. Dacă e, merg și singură. Dar de data asta, merg. Destinația e ușor de ghicit, nu există nici cel mai mic semn de întrebare.

Am căutat puțin câteva oferte pentru biletele de avion și am găsit. Nu unul, două. Când ești pus în fața faptului împlinit nu mai cauți scuze. Apoi am căutat pe booking cazare. Aici am cam căutat și m-am și răzgândit de vreo câteva ori. Vroiam să îmi placă și nici să nu fie departe de stația de metro. Să nu mă pierd pe acolo. Apoi am văzut ceva ce mi-a plăcut mult. Era așa cum îmi place mie: în cartierul acela nou, cu geamuri maari 🙂 , cu vedere la Turnul Eiffel, cu lounge barul de la etajul 19, cu mic dejun inclus perfect chiar și pentru cele mai pretențioase persoane ca și mine. Ai de unde să îți alegi chiar și dacă ai cea mai mare grijă la alimentație.Și nici nu am dat faliment … am prins o reducere de 50 %.

Am ajuns vineri seara destul de târziu. Din Beauvais unde era aeroportul am luat un autocar care ne-a dus până în Paris. Stația de metro era foarte aproape așa că n-am avut probleme. Am luat bilete și am mers 3 stații până La Defense unde trebuia să ne cazăm. Recunosc aveam puține emoții chiar dacă mi-am calculat de acasă fiecare străduță pe unde trebuie să mergem și unde trebuie să ajungem . Cum cartierul era unul nou nu prea aveam imagini cu el știam doar că hotelul ar trebui să fie aproape dar în ce parte să o iau habar n-aveam. Ne-am dat jos și aproape imediat am văzut Turnul Eiffel. M-am bucurat ca un copil să îl văd cu luminițe.M-am întors cu spatele și am văzut direct hotelul.

Am fost primiți foarte bine nu aș putea să le fac nici o plângere. Dacă veți avea ocazia să stați acolo, nu ezitați. Hotelul se numește Melia și este situat în Curbevoie mai exact. Aici puteți găsi mai multe informații.

Ceea ce m-a surprins plăcut a fost că deși n-am cerut o cameră cu vedere la Turnul Eiffel, deoarece a fost disponibilă una am primit-o. Frumos, nu ? Pe ei nu i-a costat nimic în plus însă pentru mine un gest ca acesta cu siguranță a contat.

În prima seară, după ce ne-am instalat am vizitat Skybarul. Mi-a plăcut cum arată mai ales că era pe alb. Am băut două pahare de vin alb în loc de ceea ce cerusem, dar poate nu ne-am făcut noi destul de bine înțeleși. A fost bine și așa. Prețurile au fost pe măsura înălțimii la care ne aflam.

 

 

 

This entry was posted in Travel and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

