Și dacă îți va părea rău ?

În viață alegerile sunt la tot pasul. Dacă creezi un zid în jurul tău și ți-e teamă să alegi s-ar putea să regreți mai târziu. Mai bine greșești și înveți ceva din acea greșeală decât să rămâi și să te întrebi … cum ar fi fost dacă … Bine acum nu zic să faci cine știe ce gafe monumentale, gândește înainte iar uneori când se poate mai lasă-te dusă de val.

Niciodată n-am regretat ceva ce am făcut, am avut motive întemeiate pentru care am ales în schimb regret lucruri pe care n-am avut curajul să le fac. Regret momentele în care n-am avut puterea să o iau de la zero. Momentele în care am uitat că eu ar trebui să fiu pe primul loc și că unele fapte pur și simplu nu au nici o scuză. Regret când nu am puterea de a-mi duce unele vise la îndeplinire și renunț prea repede. Regret că uneori nu prețuiesc îndeajuns persoanele care mă iubesc cu adevărat.

Toți suntem obișnuiți cu zona noastră de confort.E cald și bine acolo. Ți-e frică să ieși din zona de confort pentru că nu știi ce te așteaptă dincolo. Și totuși dacă îți dorești să crești sau să ieși din monotonie va trebui să o faci la un moment dat. E singura soluție.

Viața e scurtă. Acordăm mai multă atenție lucrurilor negative decât celor pozitive. Iar abia după ce am pierdut un lucru ne dăm seama cât de mult a însemnat pentru noi.

Prețuiește fiecare clipă. Bucură-te de toate lucrurile care te înconjoară.

Leave a Reply

