Piesa care mi-o doresc pentru dansul mirilor

Un moment …  pe care unii dintre noi îl așteptăm toată viața.

Un moment … pe care o să-l ținem minte toată viața.

Un moment … în care te simți cel mai important și ești alături de toți cei dragi ție.

Un moment … în care treci la o altă etapă a vieții tale, plină de emoție și de dragoste.

Mi-aș dori să am cea mai frumoasă coregrafie posibilă pentru dansul mirilor chiar dacă ar fi să repet multe multe ore. Să fie ceva de basm.

Dar cum să alegi melodia perfectă din atâtea melodii pe care le ai la dispoziție?

Să vă spun care ar fi criteriile mele. În primul rând ar trebui ca mesajul să îmi transmită ceva, să se potrivească cu noi doi și să îmi creeze emoție. Poate de ce nu și să fie într-o limbă pe care eu o iubesc, cum e limba franceză la mine de exemplu. Ar mai trebui dacă se poate să nu o aud la fiecare nuntă la care merg, pur și simplu nu mă atrage ceva care îl aud de 1000 de ori, parcă își pierde tot farmecul.

Iată lista de melodii care îmi plac mie :

  • Ronan Keating – When you say nothing at all  . link aici .
  • Ronan Keating – If tomorrow never comes . link aici.
  • Westlife You raise me up . link aici.
  • Weslife – Beautiful in white . link aici.
  • Lara Fabian – Je t aime . link aici.
  • Celine Dion – I believe in you . link aici.

Un pic cam greu să aleg totuși una însă sunt sigură că la momentul potrivit în funcție de starea pe care o am în acea perioadă și cu puțin ajutor voi face alegerea potrivită.

Sunt curioasă pe voi ce melodie vă emoționează atât de tare încât să o alegeți pentru dansul mirilor. Poate îmi dați vreo idee până atunci.

 

This entry was posted in Books, Music & Movies and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

