Întrebare: Dacă ar fi să alegi între iubita ta și afacerea ta ce ai alege ?

E o întrebare care poate nu-și are rostul. Poate nu ai avea niciodată nevoie de a alege între cele două. Teoretic, nu depind una de cealaltă. Răspunsul tău însă poate arăta ce fel de om ești. Așadar : dacă ar fi să alegi între iubita ta și afacerea ta ce ai alege?

Mie mi se pare foarte simplu răspunsul. N-am nevoie de nici o secundă de gândire pentru că mă cunosc destul de bine. Dar răspunsul pe care l-am auzit lângă mine m-a blocat. M-a lăsat fără aer.

Aș alege afacerea. De ce ? Pentru că banii sunt importanți. Dacă ai parte de bani o să ai parte și de iubire. Dacă nu oricum nu va sta nimeni lângă tine. Vorba aceea : banii nu aduc fericirea, dar o întrețin.

Poftim ?!?!?!

Sunt eu singura romantică incurabilă de pe lumea asta ? De ce să gândești așa? De ce să încerci să clădești ceva alături de persoana iubită doar ca la un moment dat să alegi banii ? Sau tot ceea ce faci și construiești e doar pentru tine ? De ce să nu construiți împreună și să faceți acei bani împreună?

E adevărat … dacă gândeam la fel și eu acum stăteam altfel financiar , cu totul altfel, dar oare … eram multumită de mine ? Am avut multe de pierdut pentru ceea ce am ales dar îmi place să fiu naivă de fiecare dată și să cred că nici cel de lângă mine n-ar alege banii. Că m-ar pune pe primul loc așa cum poate, și eu îl pun. Că iubirea poate fi mai presus de materialism. Că poți munci și poți obține ceea ce îți dorești chiar și în doi.

Că e mai frumos să iubești un om, un peisaj, o apă, să te bucuri de niște momente de liniște decât să fi atât de concentrat asupra banilor încât să îi pui mai presus decât restul.

Și tu ai alege afacerea ta ?

This entry was posted in Personal and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

