Ce melodii ai ascultat pe repeat de-a lungul timpului ?

Sunt melodii care ne atrag de prima dată când le auzim. Fie ne atrage vocea, fie ne identificăm cu versurile sau pur și simplu ne place ritmul. Și le ascultăm de nenumărate ori până le știm pe de rost. Sunt multe piese care mi-au plăcut de-a lungul timpului. Pentru cele care mi le mai amintesc o să le trec în această listă.

Morandi – Angels

Mult mi-a mai plăcut melodia asta. Știam fiecare cuvințel. Angels și Beijo.

Dj Adrian Eftimie – No Side Effect

Eram în liceu când ”muream” după piesa asta. Mult mult timp am ascultat-o. Un coleg mi-a arătat-o și mi-a rămas întipărită în minte.

Dj Ironik – Stay with me

Uneori … cred …  îți place un lucru doar pentru că îi place și celuilalt pe care îl iubești.

Lady Antebellum – Need you now

Ain t no sunshine 

Am auzit foarte multe versiuni de la piesă. Mi se pare fooarte tare ori de  câte ori o aud.

Alex – Din vina ta

Melodia asta a fost cu dedicație pentru mine. A fost chiar la momentul potrivit. Am cam exagerat cu volumul pentru că au cam auzit-o toți vecinii câteva zile dar mi-au plăcut mult versurile. Nici continuarea nu e rea.

FreeStay feat Mahia Beldo – Trebuia să fii tu

Jay Sean – Ride it

Foarte mult mi-a plăcut începutul . Cred că pentru el am devenit dependentă de ea.

Massari – So long

Aner – Remember

Aner e ”de-al meu” cum s-ar zice . :)) Mă refer aici la faptul că amândoi am copilărit destul de aproape. Ceea ce îmi place la el în primul rând e vocea. Dacă aș fi genul care să se îndrăgostească ușor clar aș zice că m-am îndrăgostit de vocea lui. Piesele de la el sunt mai multe care le-am ascultat pe repeat (Slow, Next to you, Goodbye), chiar dacă am pus doar una. Ceea ce e ciudat într-un fel e că deși sunt piese cu multă emoție și poate le ascultam într-un moment în care nu eram cea mai fericită și nu era totul roz, piesele lui îmi dădeau o stare de bine. Mă faceau să mă gândesc la momentele fericite care au fost dar fără regrete.

Faydee – Unbreakable

Este una din piesele la care îi ascult versurile foarte mult. Și parcă uneori simt că mi se potrivesc.

Arilena Ara – Nentori

E ultima piesă care mi-a fost pe repeat. Am ascultat-o prima dată și mi-a plăcut așa de mult vocea și piesa încât toată ziua am ascultat-o. Încă nu m-am săturat de ea. Te atinge la suflet. Și ochelarii din videoclip îmi plac.

Alex Ubago – Sabes?

Piesele de la el le ascult tot timpul când sunt nostalgică. Când mi-e dor de momente frumoase și de trăiri intense.

N-am zis de piesele de la Andre care chiar le știam fiecare cuvințel și le cântam când eram mică. Până și coregrafie aveam la ele. :)) Da … și N&D și Candy.

Leave a Reply

