Ce parfumuri prefer de la Avon

Am fost o perioadă reprezentant Avon. De mult timp s-a întâmplat asta. Tot atunci am făcut colecție cam de tot ce se putea de la ei: parfumuri în special, spumante de baie (pfff … ce bine miros … 🙂 ), creme și tot felul de alte cosmetice. Tot ce am avut nevoie mi-am comandat. Chiar și ce nu am avut .

Dacă mă întrebi ce categorie de parfum prefer, jur că nu știu. Habar n-am. Cred că depinde de starea mea de spirit. De cum mă trezesc sau unde o să mă duc. Dacă îmi place pur și simplu sau nu atunci când îl miros.

De la Avon este un parfum care îmi place în mod special și anume : Little Black Dress. Face parte din categoria orientală (parfumuri condimentate, calde și exotice). Conține:

Note de vârf : ciclamă, caprifoi, floare de piersic, ghimbir

Note de mjloc : bujor, ylang-ylang, gardenie, iasomie

Note de bază : mosc, prună japoneză, santal

Este creat pentru ”femeia mereu tânără, care iubește eleganța în orice moment al zilei.” Mă simt elegantă și misterioasă atunci când îl folosesc. Se vede la cât e de goală sticla că e preferatul meu.

Un alt parfum pe care îl ador este Today Tomorrow Always. Face parte din categoria floral-fructată iar ca note principale are : lalea galbenă, fruct stea și crin. Pe acesta îl folosesc de obicei când mă simt mai plină de energie, mai ”sport”.

Jet Femme face parte de asemenea din categoria floral fructată. Conține:

Note de vârf: grapefruit, guava, pepene roșu și piper alb

Note de mijloc: trandafir japonez, iasomie și flori

Note de bază: ambra, mosc, stânjenel și lemn de teak

Cristian Lacroix Rouge mi-a plăcut de asemenea foarte mult. ”Îndrăzneață, hipnotizantă, seducătoare, parfumul o transformă într-o ispită, o apariție magică sau una pasională. Depinde de dorința sa.” Aparține categoriei floral-chypre.

Note de vârf: piper alb, bujor, portocală

Note de mijloc: lalea, lăcrămioară, flori de prun, garoafe

Note de bază: mosc, mușchi de copac, lemn de cașmir, patchouli

Tips & Tricks :

  • locul ideal de pulverizare al parfumului este acolo unde vasele sanguine sunt mai aproape de suprafața pielii (după ureche, în zona gâtului, tâmple, piept, încheietura mâinii, în spatele genunchiului, între braț și antebraț). Eu folosesc doar la încheietura mâinii parfum de ceva timp. Așa m-am obișnuit.
  • dacă testezi mai mult de 3-4 parfumuri nu vei mai distinge notele specifice. Te va ajuta însă mirosul de cafea sau aerul curat.
  • testează parfumul pe pielea ta nu pe testerele din magazin. Același parfum poate mirosi diferit pe două persoane.
  • nu parfuma hainele deoarece se pot păta sau decolora. Dacă vrei totuși ca hainele tale să fie parfumate pulverizează parfum în aer și treci hainele prin ”norul” de parfum.
  •  alege-ți parfumul în funcție de momentul zilei în care te afli. Dimineața și în timpul zilei folosește parfumurile ușoare, florale, fresh. După amiază, arome multi florale sau fructate iar seara parfumurile grele, cu miros puternic.

Acum folosesc mai mult parfumuri arăbești dar despre ele o să vă povestesc poate altă dată. Dar tu ? Ai încercat vreodată parfumurile de la Avon ? Ai vreun preferat ?

 

 

This entry was posted in Beauty and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

