Copilăria ta cum a fost?

Copiii găsesc totul în nimic, oamenii găsesc nimic în tot.

Când eram mică îmi doream să cresc. Să fiu și eu adolescentă. Avem persoane pe care le admiram și îmi doream să fiu ca ele. Apoi … după ce am crescut mi se părea că timpul trece mult prea repede. Au început grijile și tot felul de probleme încetul cu încetul. Probleme minore la care eu le dădeam o importanță colosală. Cred că fiecare facem asta la un moment dat.

Oprește-te o clipă din activitatea ta. Uită-te sau imaginează-ți chipul unui copil. E incredibil cum râde și se bucură din orice. E atâta inocență pe chipul lor. Chiar dacă se supără uneori vezi cât de repede le trece? Nici un copil nu ține în el supărarea cu zilele.

Eu sunt genul de persoană foarte atentă la detalii. O să țin minte tot timpul date importante , lucrurile care îți plac sau dimpotrivă lucrurile care nu îți plac. O să mă impresioneze mereu dacă îți zic întâmplător că îmi place ceva sau îmi doresc ceva și văd după un timp că ți-ai amintit că am spus asta char și în treacăt. Mă bucur și de o zi cu soare , de liniște, de o cafea la o terasă, de orice loc lângă apă. În schimb la mine supărarea durează cu zilele. Din păcate. Nu pot să uit prea repede.

Toți zic despre Crăciun că nu mai e același. Nu mai e bucuria aceea a zăpezii, a cadourilor, a atmosferei pur și simplu. Poate nu ”el” s-a schimbat, poate noi ne-am schimbat. Ceea ce vedem este ceea ce gândim. Suntem prea captivați de trecut sau de viitor și uităm să trăim în prezent.

Mi-e dor să iubesc oamenii. Să am încredere în ei și să cred că sunt sinceri când îmi vorbesc. Să nu mă gândesc non stop la trecut sau la viitor și să uit de prezent.

Mi-e dor să nu mă mai uit la ceas sau să nu-mi pese de ceea ce gândesc ceilalți despre mine .

Mi-e dor să fiu copil .

 

 

Leave a Reply

