23 Things that make me happy

  1. zilele de primăvară, primele raze de soare
  2.  prima ninsoare
  3.  mirosul de vanilie
  4.  yorkshire . Sasha mea . Cea mai multă dragoste şi afecţiune adunată într-un singur loc
  5.  milka cu oreo
  6.  căpşunile
  7.  scrisul
  8.  culoarea alb. la haine . la maşină. la orice.
  9.  audi
  10.  apa . râurile. lacurile. cascadele . mă liniştesc enorm
  11.  o cafea bună
  12.  zâmbetul unui copilaş
  13.  florile. trandafiri albaştrii. orhideea . liliacul
  14.  culorile pastelate
  15.  Octavian Paler
  16.  Will Smith . Jason Statham
  17.  fotografia . detaliile
  18.  cheesecake-ul de la Marty (pentru cei care sunt din Cluj ştiu despre ce vorbesc) . lava cake .
  19. să fiu surprinsă . micile gesturi făcute pentru mine. să mă simt iubită 🙂 🙂 🙂
  20. piesele care mă fac să fiu bine dispusă fără nici un motiv sau dimpotrivă cele în care mă regăsesc şi îmi dau o stare de … nostalgie.
  21.  tatuajele . aş vrea să am nişte aripi … într-o zi
  22.  limba franceză . Parisul .
  23.  să pot face o bucurie cuiva

This entry was posted in Personal and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

