Abdomenul se face din alimentație

Mult timp n-am avut absolut nicio grijă la ceea ce mănânc. Indiferent de oră , indiferent dacă era fast food, dulciuri sau băuturi carbogazoase nu acordam nici o importanță. Mâncam tot ceea ce îmi doream. Iar corpul meu nu mă trăda. Parcă nu mâncam nimic 🙂 . La un moment dat însă norocul meu a început să se cam termine. Am pus câteva kilograme și măcar dacă le-aș fi pus acolo unde îmi doresc … dar s-au pus pe abdomen.

Și cum un abdomen plat se face din alimentație iată câteva reguli care am început să le urmez:

3 Mese principale . Dacă sărim peste una dintre mese nu înseamnă că ne va ajuta să slăbim, din contră , caloriile vor fi asimilate mai repede și transformate în grăsime de depozit. Ar fi indicat de asemenea să renunțăm și la cipsuri sau la băuturile carbogazoase (care au foarte mult zahăr.)

Fără zahăr în alimentație deoarece conține calorii goale fără aport de nutrienți. Prea mult zahăr contribuie la starea ta de oboseală și la balonare. Alternativa la zahărul alb este fructoza care se găsește în fructe și mierea. Eu foloseam zahăr brun până nu demult la cafea dar am aflat că e la fel de nociv ca și zahărul alb. Atât zahărul brun cât și cel alb sunt făcute din trestie de zahăr. Zahărul brun mai conține în plus melasă și apă și are o valoare calorică ușor mai mică decât zahărul alb. Diferența e foarte mică însă.

Apă, apă și iar apă. Să nu uităm că avem nevoie de cât mai multă hidratare.

Fără carbohidrați după ora 18:00 seara deoarece organismul își încetinește metabolismul, nu mai poate consuma glucidele, iar acestea se transformă în grăsime. Așadar fără pâine , orez, paste, cartofi, mămăligă sau fructe. Le poți înlocui cu legume și cu pește sau carne slabă.

Fără mâncăruri ”grele” și mă refer aici la mâncărurile tradiționale românești : sarmale, salată de boeuf, chiftele, sosuri cu smântână și făină.

Fără alimente cu densitate calorică mare cum ar fi : mezeluri, cașcaval, unt , dulciuri . În schimb poți opta pentru : brânză, iaurt sau lapte care conțin proteine și te ajută la dezvoltarea țesutului muscular. Nu uita să incluzi de asemenea în alimentația ta: ouă (conțin o cantitate mare de nutrienți precum vitaminele B2, B12,D, acid folic), fulgi de ovăz (conțin multe fibre), ceai verde (accelerează metabolismul și arderile de grăsime din organism) , avocado (sursa perfectă de grăsimi mononesaturate ) , nuci sau migdale (au conținut mare de vitamine, minerale și acizi grași esențiali).

Fără alcool . Prezența alcoolului reduce arderea grăsimilor de depozit și favorizează transformarea caloriilor alimentare în depozite de țesut adipos.

Odihnește-te . Se zice că atunci când ești obosit corpul tău produce mai multă grelina (hormonul responsabil de apariția senzației de foame ) și îți crește apetitul pentru dulciuri sau alte alimente bogate în calorii și grăsimi. Somnul insuficient stimulează producția de cortizol și favorizează depunderea de grăsime pe abdomen.

Pe lângă alimentația corectă să nu uităm de cele mai populare și eficiente exerciții fizice: abdomenele. Acestea trebuie combinate cu antrenamentele cardio pentru ca țesutul adipos să fie topit la nivelul întregului corp.

Cred că e tot ce ai nevoie pentru a avea un abdomen așa cum îți dorești.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s